Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek koliko ljudi bi se lahko v službo peljalo z avtobusom – Ljubljana

koliko ljudi bi se lahko v službo peljalo z avtobusom – Ljubljana

Bila sem v prestolnici in ko se tako vozim po Ljubljani, opazim, da je skoraj v vsakem avtu samo eden človek – posledično tolikšna gužva. Kaj mislite, koliko od teh bi se lahko v službo pripeljalo z avtobusom ali vlakom?

večina

jaz stanujem 25km ven iz Ljubljane in uporabljam javni prevoz

ampak ljudem je “pod častjo”…

Z avtom imam do službe 10 minut, z avtobusom 1 uro. Upoštevajte, da se peljem v službo, ko so ceste bolj prazne. Deset minut do postaje, deset minut ga čakam, vozi čez celo mesto in center, potem še deset od postaje do zgradbe. Z avtom sem tam v šusu. Tako je. Dvakrat po 50 minut razlike, misliš, da sem pripravljena ta čas vreči proč vsak dan? Ne, nisem.

Ti povem svojo zgodbo. Tudi jaz se sama peljem v avtu!!!
Vstanem ob 5:25, v službo pridem ob 6:00, končam ob 14:00, doma sem ob 14:20!
Če bi hodila z avtobusom, bi mogla vstat ob 4:20, da bi v službo prišla 6:30 (nisem ziher, da bi res) Domov bi prišla po 16.uri.
Doma me pa čaka dveletnik…
Vezana sem na bus LJ- Polhov gradec in mestni Črnuče. Povezave katastrofalne.
Nebi mi bilo pod častjo in na avtobus- verjemi!

Živim 30 km iz Ljubljane in z javnimi prevoznimi sredstvi,najprej z vlakom, nato še mestni avtobus, pa še pešaka, rabim do službe 1,5 ure v eno smer. Z avtom sem v službi v pol ure.Tako,da – no way!!Tako bi bila vsak dan 3 ure na poti( v službo:peš do železniške,čakanje na vlak, nato vožnja, v Ljubljani peš iz železniške do Bavarskega, čakanje na trolo in nato vožnja z mestnim, nato še pešaka do službe in obratno, ko grem iz službe).Par dni že gre , ampak po nekaj dneh takega športanja in drenjanja v največji vročini si pa čisto uničen in kot cunja..

Se pridruzujem mnenju vecine.

Zivim cca. 18 km iz LJ in dolgo sem razmisljala, kako bi najbolj elegantno prisla do prevoza v sluzbo in nazaj.

Najprej vlak: do postaje moram z avtom, ker je cca. 3 km do tja. VLak vstavlja na vsakih 200 m, tako da potujemo do centra skoraj eno uro! Vozni red je obupen.

Avtobus: vozni red je obupen. Ce ujamem tistega “direktnega” za LJ, je voznja malo krajsa, ker ne obere vseh moznih in nemoznih vasic, krajev, pomoznih cest… Cena vozovnice v eno smer je katastrofalno visoka! Ceneje me pride ce grem z avtom.

Avto: v centru sem v 20 minutah, imam pa velik problem s parkiranjem.

Sluzbo imam tako, da ni vedno od 7-15. Doma imam otroka, ki ne sme biti vec kot 9 ur skupaj v vrtcu.

Zato se priporocam, ce mi avtorica prvega posta napise moznost, ki bi bila najbolj optimalna (torej casovno in denarno najracionalnejsa!).

SAma jo se vedno iscem. Z veseljem bi se vozila z javnim prevozom, ce bi se mi splacalo, predvsem casovno. Sicer pa , se dobro, da si odprla temo, tako si me spomnila, da moram na LPP poslati vprasanje, kdaj mislijo kaksno svojo progo podaljsati se malo ven iz LJ na Kamniski konec.

V Lj. si prej peš kot z javnim prevozom. In to celo ob normalnih urah, kaj šele ob konicah.

Pa se ne hecam, čist resno.

Tko, da se z javnim prevozom vozijo samo tisti, ki dejansko nimajo druge izbire.

No, draga betkaa, zdaj si dobila odgovor;z avti se vozijo vsi neljubljančani, nam delajo gužvo in slab zrak, popoldne se pa umaknejo na periferijo, kjer si ohranjajo svež zrak, zelene travnike in nizke cene nepremičnin. Mogoče bi bilo res treba takso za avto dostop na nemeščane.

jaz bi se peljala v lj. z avtom če bi bila res res res huda sila. prvič se ne maram vozit po avtocesti in drugič je tule pri nas v firmi jeba s parkiranjem. da bi pa ne vem kolko denarja na mesec zdajala še za parkirišče … ne, hvala. aja, sem pa 100 km daleč in se vozim z vlakom, s postaje pa potem peš še 20 min.

V bistvu bi takale taksa bila čist dobrodošla.
Naslednja poteza bi bil potem referendum, da se Ljubljani vzame status glavnega mesta in sedeže vseh mogočih institucij razseli po Sloveniji.

Mam občutek, da bo tele močvirniške arogance folku kmal zadost.

Vesela sem, ker se mi ni treba voziti v službo v LJ in imeti posledično stika s tako nstrpnimi, kot si ti.

Jaz predlagam nekaj drugega. Kaj pa, če bi se raje delovna mesta prestavilo iz LJ na periferijo? Veš koliko ljudi bi bilo zadovoljnih? Samo potem ljubljančani veliko stvari ne bi imeli pred nosom. Bi se bilo treba peljati nekaj ali več km ven iz mesta in npr. plačati vstopno takso za vstop na periferijo 😛

1_Ljubljančanka-ti si pa malo sitna. Če pritrdiš, da ne uporabljate avta v družini, verjamem, da si ekološko ozaveščena. V kolikor se poslužujete vožnje z avtomobilom, pa -ne serji!

Jaz imam do službe 14 km. S kolesom je 50 min, z avtom 18 minut, z avtobusom pa 35 min. Mogoče bi res lahko na avtobus sedla, ampak če ne uloviš tistega, ki ti je namenjen, čakaš prekleto dolgo na drugega. Problem nastane še,ko je treba iz službe po enega otroka v šolo in enega v vrtec. Časovno bi to pomenilo poraba 1,5 ure vsak dan. Če grem z avtom, smo od moje službe in do doma doma v dobre pol ure….

zaenkrat ni “računice”, mi je zelo dragocena 1 urca popoldne

drugače pa se vsi ljubljančani masovno valite na zrak, na Šmarno goro, kjer someščanom lezete po dvorišču, pa vas nič ne moti…poznam primer

Ja, jaz bi pa uvedla takso za izstop Ljubljančanov iz Ljubljane vsak popoldan, ko se horde kolesarjev drsajo v vse smeri iz Ljubljane, da ne govorim ob vikendih, ko je izletnikov, familij, kolesarjev, pohodnikov, motoristov polna vsa bljižna in daljna okolica, kot ščurkov.
Pa prestavila bi podjetja in delovna mesta v predmestje, da bi bilo pravično za vse, za Ljubljančane in okoličane, ki se morajo voziti tja.
Če pogledamo realno, Ljubljančani sploh ne rabijo svojega avtomobila, ker jim pri vsakem sekretu ustavlja nešteto mestnih avtobusov, imajo kolesarske steze, taxi službo, pa še kaj.Tako pa se vsak želi peljati od enega sekreta do drugega z avtom in dela gužvo. Tisti pa ki hodijo na delo v Ljubljano, naj bi pa kombinirali nešteto javnih prevozov, dajali denar za razno razne karte in se še športno udejstvovali da pridejo do službe,zakaj pa? Že samo to, da imajo tisti, ki se vozijo v Ljubljano na delo dodatne stroške z gorivom, amortizacijo avtomobila, da jim noben ne poplača časa, ki ga preživijo v avtu…Ljubljančani pa imajo vse pred nosom, službe, trgovine, kulturne prireditve, pa še in še. Verjemite, da se večini vozačev, po službi ne da še enkrat v Ljubljano na kak koncert ali podobno, kar za Ljubljančane, ki so tu doma, ni noben problem, ampak popestritev in sprostitev.Tako, da ne nabijat…če ne bomo tudi mi Ljubljančane, ko pridejo na izlet malo drugače obravnavali.

Uf, kot ponavadi. Slovenci res ne rabimo zunanjuh sovražnikov, smo sami sebi dovolj. In ja, v službo se vozim z vlakom. Po zaslugi SZ udobno ni, ker so vlaki prekratki, tudi vozni red ni ravno prijazen, sem pa v službi v 15 minutah, z avtobusom ali avtom rabim najmanj 45 minut.

Sreča zate!

Zaenkrat se iz enega konca Lj na drugega vozim z avtom, na srečo mi ni treba čez center. Za vožnjo porabim 1o minut zjutraj in 25 min popoldan. Ker zjutraj grem od doma ob sedmih, ko še ni neke gužve, popoldan pa grem lahko iz službe šele ob pol štirih in je gužva. Razmišljam, da bi se začela voziti z busom. Šlo mi bo veliko več časa, zjutraj okrog tri četrt ure (od tega dvakrat po deset minut pešačenja), popoldan zagotovo cela ura. Ta čas bom zelo pogrešala. Se bom pa najbrž da zares odločila za avtobus takrat, ko se pri službi ne bo dalo več dobiti parkirišča, prej ne.

Če bi obstajal kak direkten mestni avtobus iz naše soseske do okolice moje službe, bi se pa z veseljem vozila že zdaj.

Če bi se jaz vozila z avtobusom bi morala od doma ob 5.15 – avtobus ob 5.40.
V Ljubljano bi prispela malo pred sedmo uro (ČE?????). Potem še vožnja z mestnim avtobusom skozi center Ljubljane do Rudnika, da bi morda ujela službo ob osmih.
Delam do pol petih. Če bi šla z avtobusom, bi prišla domov okoli sedmih ali celo pol osmih zvečer.

UAU!!!!!

Mi kdo zavida????

Zelo preprosto: manj dam za gorivo kot za mesečno karto za vlak. Poleg tega z vlakom rabim približno 2-krat več časa kot za avtom, za nameček pa bi potem moral še z LPP-jem do službe, tako da bi skupno porabil uro in pol od doma do službe (in to ni teorija, en mesec sem se z vlakom dejansko vozil v službo, da bi stestiral ta famozni javni promet). Z avtom porabim 25 minut.

Javni promet mora izpolniti dva pogoja, da je uporaben : časovno in cenovno mora biti primerljiv z osebnim avtom. Prvi pogoj (čas) je meni osebno pomembnejši kot cena. In dokler bodo naši vlaki za 50km potrebovali eno uro, mene zagotovo ne bojo videli. Ko pa bodo vozili 200km/h kot recimo v Nemčiji, potem pa se lahko pogovarjamo.

Ne pisat neumnosti. Marsikdo bi se peljal z javnim prevozom, če bi zadeve klapale. Sem stanovala v Dravljah, v službi za Bežigradom, z avtobusom se je bilo treba iz Dravelj peljat v center, prestopit in nazaj za Bežigrad. Sem šla parkrat, je trajalo več kot 1 uro. Z avtom sem rabila 10 – 15 minut za tistih 6 km. A pol naj bi se vozila z busi, da bi zgubila eno uro in pol dnevno?

Ja, v Ljubljani je res to čudno, da je treba prestopat ne mestne avtobuse iz enega na drugega, da se pripelješ na drug konec Ljubljane. To bi morali res urediti drugače!!

Jaz pa se vozim z vlakom v službo na relaciji Kr-Lj in se mi časovno bolj splača, vsaj za nazaj (razen poleti, ko ni gužve). Finančno se pa tudi zelo pozna, še sploh, ker imam potem iz Kranja do doma še kar nekaj km. Pa še odspim dvakrat po pol ure zjutraj in popoldne, kar v avtu pač ne gre.

Sem in tja kdaj grem z avtom – predvsem kadar imam kakšne opravke in moram zato prej iz službe. Ob 4ih iz Lj proti Kranju pa z avtom pa definitivno porabim več časa kot z vlakom.

Res pa je, da mi vožnja do službe in nazaj vsak dan vzame 1 uro in 10 minut v eno smer. Preveč.

Vijolica1, jaz se vozim iz Postojne in je avto čista zmaga napram vlaku. Skočim na avtocesto in sem tik-tak v Ljubljani, kjer imam službo zraven avtocestnega obroča, tako da se mi ni potrebno gužvati v centru. Na vlaku pa spati ne morem, zato zame ni tega plusa v primerjavi z avtom.

Kako naj z avtobusom otroke vozim v vrtec in šolo?
Ni šans!

Poleg tega moram pred službo odpeljati sina v vrtec, nato drugega sina v šolo, nazadnje v čisto drug vrec peljem najmlajšo hči, ker v sinovem vrtcu nismo dobili prostora.
Tako mi samo prevoz v vrtce in šolo vzame DEBELO URO.
Nato moram priti še do službe. 35 km.
Kar pa tudi ni takoj.
Delam skrajšan delovni čas, ker drugače sploh ne bi mogla v roku 9-ih ur po otroke.
Po službi spet en vrtec, drug vrtec, šola in tako od konca moje službe, do prihoda domov, mineta 2 uri, če hitimo, se prav nič ne obiramo.
Da bi vmes skočila v trgovino po kruh?

no, kako naj to izvedem z avtobusom ali vlakom?

Kako na avtobus odneseš 2 otroka, vso prtljago?
Me prav zanima.

Sama se vozim z LPP iz Rožne doline do BTC-ja v službo vsak dan. Avta nimam, ker je, če preračunam to strošek, večina šteje samo bencin kaj pa cena avtomobila , popravila, registracije, vinjete…..

So dobre in slabe strani avtobusa in avta. Avtobus je počasnejši in moraš poštudirati vozne rede, kar ni težko in potem gre, nepredvidljive situacije pa so tako za avto, kot za avtobus ( gužva na cesti, tudi obvoznica se zagužva sploh izhodi, ter iskanje parkinga je včasih pravi podvig )

Ehm, avto tako ali tako rabiš (vozakanje otrok na dejavnosti, trgovina, dopusti), zato nima smisla upoštevati cene avta, mehanika, zavarovanja in podobno, ker boš to plačal ne glede na to, kako se voziš v službo.

New Report

Close