Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja STARŠI OTROK , KI OBISKUJEJO 1-5 RAZRED OŠ, PROSIM ZA VAŠO POMOČ

STARŠI OTROK , KI OBISKUJEJO 1-5 RAZRED OŠ, PROSIM ZA VAŠO POMOČ

Spoštovani!
Sva študentki Pedagoške fakultete in pripravljava seminarsko nalogo na temo: Opisno ocenjevanje.

Na vas se obračava s prošnjo za pomoč. Prosiva vas, da odgovorite na spodnjo anketo, KI VAM BO VZELA LE NEKAJ MINUT.ODGOVORITE LAHKO NA NAČIN 1A, 2B,… KAR NA FORUMU ALI PA MI POŠLJETE NA MAIL.

Anketa je povsem anonimna, podatki bodo uporabljeni izključno za izvedbo seminarske naloge.

Za pomoč in sodelovanje se vam najlepše zahvaljujeva.
Renata Babšek, Lidija Hožič

1. Spol: Ž M

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 1. 2. 3. 4. 5. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)
b. opisno (način ocenjevana v 1., 2. in 3. razredu)
c. drugo: __________________

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.
a. da
b. ne

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka
a. strinjam se
b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
a. da
b. ne
c. včasih

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?
a. strinjam se
b. ne strinjam se
c. delno se strinjam

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?
a. strinjam se
b. ne strinjam se
c. delno se strinjam

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.
a. strinjam se
b. ne strinjam se
c. delno se strinjam

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da
b. ne

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?
a. strinjam se
b. ne strinjam se
c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:
a. opisna ocena
b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?
a. da
b. ne
c. delno

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?
a. zelo veliko
b. precej
c. malo
d. nič

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.
a. vedno
b. pogosto
c. včasih
d. redko
e. nikoli

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da
b. ne

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?_____________

HVALA ZA SODELOVANJE!

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 1. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.

b. ne

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka

b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
a. da

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?

b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?

c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:

b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?

b. ne

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?

b. precej

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

d. redko

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?____že v 1.; opisne ocene so nerazumljive že za nas starše, otrokom pa sploh nič ne pomenijo; menim, da so jim s tem vzeli močan element zunanje motivacije, ki je gonilo današnjega sveta; tudi opisne ocene niso REALEN pokazatelj otrokovega znanja, saj so prikazani le dosežki, še to površni (npr. “se navaja na uporabo vljudnostnih izrazov” – pa sem zmedena, ker vem, da vedno reče hvala, dober dan… kaj zdaj še manjka???); ne vem, zakaj učitelji ne smejo odkrito napisati, česa otrok še ni dosegel, česa še ne zna – zakaj je neznanje naenkrat tak tabu? saj smo v šoli vendar zato, da se učimo; in če vemo, česa še ne znamo (konkretno), potem se lažje naučimo tudi to…_________

HVALA ZA SODELOVANJE!

Zakaj ankete ne prestavita na net, da lahko direkt rešujemo?

nova
Uredništvo priporoča

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 5. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
c. številčno in opisno

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.
a. da

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka
a. strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
c. včasih

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?
b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.
a. strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?
c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?
a. da

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?
b. precej

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

d. redko

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?_________1. razred____

HVALA ZA SODELOVANJE![/quote]

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 2.

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?

c. drugo: _________številčno in opisno_________

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.
a. da

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka

b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
a. da

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?

b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?

c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:

b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?
a. da

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?

b. precej

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

b. pogosto

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?__v 2._

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 2. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.

b. ne

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka

b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.

c. včasih

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

c. delno se strinjam

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?

b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

c. delno se strinjam

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?

c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:
a. opisna ocena
b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?

b. ne

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?

b. precej

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

c. včasih

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?___1.__________

Meni se ne da vsega izpolnjevati, lahko pa v nekaj stavkih povem svoje mnenje.

Sem za opisne ocene ves čas šolanja, če je iz teh jasno razvidno (ne)znanje – kar pa pri naših otrocih v šoli ni.
dokler pa so te opisne ocene take, da še starši ne znamo iz opisa oceniti kaj naši otroci znajo ali ne znajo, pa naj bodo te ocene številčne. Po številki vsaj jasno veš v katero kategorijo spada otrok.

Mi smo si ogromno pomagali s pregledovanjem kontrolk, da smo lahko izluščili kaj otrkom ne gre in kaj jim gre.

Sem mamica drugošolca in ne bom odgovorila, ker se mi zdi, da niso starši tisti, ki bi morali odločati o tem, kako potekajo zadeve v šoli. Pa brez zamere. Kjer se starši preveč vtikajo, je vse narobe.

Punci, kaj ko bi pustili mail, kamor bi lahko anketo prekopirali in jo poslali? To tukaj je na nek način bedno.

Sem pa proti samemu opisnemu načinu ocenjevanja. Na naši šoli sem prosila in zahtevala 2x po 3 leta, naj mi dajo pojasnila okrog predpisanih kriterijev in je bilo vse skupaj bob ob steno. Še zdaj ne vem, kaj morajo otroci v prvi triadi vedeti. Pri nas naša frčela ful rada likovno ustvarja – ampak samo doma. V šoli pa je to druga stvar. KO riše risbice so lepe, ampak učiteljica je v spričevalo napisala da se likovno ne ve izražati. Pa sem vprašala znanca, ki se profesionalno ukvarja s slikanjem, kaj meni, od njega je prišla pozitivna kritika. Tudi ko je bilo govora o narečnem govoru v spričevalu, sem bila šokirana, naša otroka sploh ne govori narečja, očitno je učiteljica drugega mnenja. Ko je bila pa podana opisna ocena o slovenskem jeziku in ko je bilo govora (predvsem pri tamlajši) napak pri slovenskem jeziku, je pa učiteljica to v izkazu odlično podkrepila s slovničnimi napakami.

Obema je bila šola do 4 razreda španska vas, nista imeli občutka, da se morata za karkoli truditi. V 4 razredu pa sta se vrgli v polno v učenje in tudi tekmovalnost v razredu raste.

Jaz sem za številčno ocenjevanje, vendar bi se moralalo dodati tudi poleg kaj opisnega, recimo kaj učiteljica več pričakuje oz. kje bi bilo potrebno
kaj več narediti. V prvi triadi smo namreč imeli 1 kontrolko na posamičen predmet skozi celo leto. Tudi v tretjem razredu smo starši pričakovali več, vendar kljub dogovorom z učiteljico in posredno z ravnateljem ni bilo od tega skorajda nič.

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 3.razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.
a. da

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka

b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.

b. ne

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?

b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?
a. strinjam se

c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:

b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?
a. da

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?
a. zelo veliko

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.
c. včasih

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?3. razred

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 3. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?

a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.

b. ne

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka

b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.

a. da

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?

b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.

a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?

c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:

b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?

c. delno

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?

b. precej

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

a. vedno

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.

a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?

Najpozneje v 2. razredu.

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 2.

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.

b. ne

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka

b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.

c. včasih

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?

b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.

b. ne

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?

c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:

b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?

b. ne

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?

c. malo

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

b. pogosto

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem? 3

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 2. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)
b.

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.
a. da

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka
b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
a. da

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?
b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?
b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.
b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?

b. ne strinjam se

12. Pravičnejša je:
b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?
c. delno

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?
b. precej

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.
a. vedno

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem? 1.

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 4. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.

b. ne

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka
b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
a. da

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

c. delno se strinjam

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?

b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?

c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:

b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?
c. delno

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?
a. zelo veliko

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

d. redko

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?1

1. Spol: M

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 5. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.

b. ne

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka

b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
a. da

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?
a. strinjam se
b. ne strinjam se
c. delno se strinjam

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.
a. strinjam se
b. ne strinjam se
c. delno se strinjam

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da
b. ne

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?
a. strinjam se
b. ne strinjam se
c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:
a. opisna ocena
b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?
a. da
b. ne
c. delno

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?
a. zelo veliko
b. precej
c. malo
d. nič

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.
a. vedno
b. pogosto
c. včasih
d. redko
e. nikoli

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da
b. ne

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?_____________

Sorry, se prehitro kliknila za to še enkrat:

1. Spol: M

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 5. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.

b. ne

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka

b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
a. da

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?

b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?
a. strinjam se
b. ne strinjam se
c. delno se strinjam

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?
a. strinjam se

12. Pravičnejša je:

b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?

b. ne

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?
b. precej

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

b. pogosto

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?___prvem__________

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 3. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.
a. da

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka
b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
b. ne

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti s sošolci/ sošolkami?
b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?
b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?

c. delno se strinjam

12. Pravičnejša je:
a. opisna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?
c. delno

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?
b. precej

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

d. redko

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

v prvem razredu ni ocen

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 2. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.
b. ne

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka
b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
b. ne

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?
b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?
b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.
b. ne strinjam se

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?
b. ne strinjam se

12. Pravičnejša je:
b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?
b. ne

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?
a. zelo veliko

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.
a. vedno

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?___v 1. razredu__________

HVALA ZA SODELOVANJE! Z veseljem! Veliko uspeha pri študiju!

1. Spol: Ž

2. Moj otrok obiskuje (obkroži): 1. razred

3. Kakšen način ocenjevanja znanja bi izbrali za vašega otroka , če bi lahko sami izbirali?
a. številčno ( z oceno od 1 do 5)

4. Ob vstopu mojega otroka v šolo sem bil/a dobro seznanjen/a z opisnim ocenjevanjem.
a. da

5. Menim, da opisna ocena v primerjavi s številčno oceno omogoča boljši vpogled v znanje in napredek otroka

b. ne strinjam se

6. Opisno oceno sem si oziroma si skušam prevesti v številčno oceno oziroma navadno prosim učiteljico, če mi lahko pove, kako bi bilo znanje mojega otroka ocenjeno z oceno od 1 do 5, če bi tako ocenjevali.
a. da

7. Opisno ocenjevanje bolj kot številčno spodbuja otroke k tekmovalnosti z sošolci/ sošolkami?
b. ne strinjam se

8. Opisno ocenjevanje spodbuja otroke k tekmovalnosti s samim seboj?

b. ne strinjam se

9. Opisna ocena spodbuja otrokovo željo po znanju in interes do učenja.

c. delno se strinjam

10. Menim, da mora biti ocena sestavljena ne le iz znanja, temveč tudi glede na otrokov odnos do učenja, njegovo sodelovanje pri pouku, njegov trud.
a. da

11. Ali se strinjate, da lahko številčna ocena bolj kot opisna vpliva na negativno samopodobo otroka (otrokov občutek, da je uspešen/ da je neuspešen, da je sposoben/ ni sposoben)?

b. ne strinjam se

12. Pravičnejša je:

b. številčna ocena

13. Ali ste bili ob vstopu otroka v šolo oziroma na začetku šolskega leta podrobno seznanjeni z načinom opisnega ocenjevanja (pomen, prednosti, potek)?

c. delno

14. Koliko informacij o znanju, napredku, uspehu vašega otroka dobite že med šolskim letom?

c. malo

15. Pri opisni oceni navadno zaprosim učiteljico za dodatna pojasnila.

c. včasih

16. Menim, da bi se številčno ocenjevanje moralo uvesti že pred 4. razredom.
a. da

17. V primeru, da ste na prejšnje vprašanje odgovorili z » da«:
V katerem razredu bi bilo po vašem mnenju smiselno, primerno začeti s številčnim ocenjevanjem?_2____________

New Report

Close