Forum: Kontracepcija

Vas zanimajo novosti s področja kontracepcije? Imate vprašanja, dileme ali težave z obstoječo kontracepcijo?

Moderatorji:
jwslo
Matjaž P.
 

Hormonski materični vložek

Nova tema
Default avatar Noel 09 Jul 2009 09:41

Pozdravljeni,

Zanima me, ali je mogoče, da hormonski materični vložek vpliva na željo po spolnosti?

Hormonski materični vložek imam približno eno leto. Kmalu po vstavitvi sem opazila, da želja po spolnosti pojenja.

Ker se drugače z možem dobro razumeva in se imava rada, naju ta težava zelo obremenjuje.

Če je lahko tudi to vzrok, kakšno kontracepcijo svetujete? Imava dva otroka in zaenkrat ne načrtujeva več naraščaja.

Hvala za pomoč in lepo pozdravljeni.
Noel

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar edita arh 09 Jul 2009 20:46

Maternični vložek ne ovira normalnega delovanja jajčnikov in zato ni sprememb v hormonskem stanju. To je enako kot če ne uporabljte ničesar.
Možno je da vas glod predsodek "tujka" v telesu in imate zato manjšo željo.

dr. med., specialistka ginekologije in porodništva

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Noel 10 Jul 2009 10:25

Ne po mojem ni to. Ker v bistvu je tale vložek zelo "komot". Sploh ne vem, da ga imam in še menstruacij skoraj ni. Želela sem prej preverit, tako da ga ne bi odstranjevala po nepotrebnem.

Sem vesela, da ni kriv vložek (pri navadnem sem namreč imela zelo močne krvavitve) in obenem ma žalostna, ker to pomeni, da težava tiči nekje drugje in se mi ne sanja kje.

Kotracepcije ne bom menjala. Bova pa morala rešiti problem, saj mene zelo moti, ker se take ne poznam. Za moža mi je pa hudo, ker sem prepričana da po tihem trpi pomanjkanje, pa čeprav me s tem ne obremenjuje.

Vam pa hvala za pomoč in hiter odgovor.

Lep dan vam želim.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar edita arh 12 Jul 2009 19:07

Precej žensk za različne težave zvrne krivdo na maternični vložek, ker je vendar hormonski mar ne? Žal pa ta dostikrat nima nič opraviti s težavami, ker so vzroki drugi.
Ker ste v bistvu zadovoljni z izbiro kontracepcije in šibkimi mensesi, ne vidim potrebe po odstranitvi.
Srečno!

dr. med., specialistka ginekologije in porodništva

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
 
Stran 1 od 1
Na vrh