Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Dipo – nikoli več

Dipo – nikoli več

Oktobra sem kupila v Dipu v Celju svetilko. Bila mi je všeč, cena ok. Danes je prišla soba, kateri je bila luč namenjena, na vrsto za električarja. Ko jo je hotel pritrditi, je manjkal nosilec. Z računom sem šla v trgovino, kjer sem ostala z dolgim nosom. Seveda mi niso pomagali. Naj bi bilo za to časa le 8 dni od nakupa. Pa saj jaz ne bi menjala svetilke, jaz hočem le brezhibno. Nikoli več v Dipo.

vztrajaj–morajo ti jo zamenjat, imaš račun

Vztrajaj, če imaš račun.

Sicer pa je s tem tako. Roba je poceni, na ravni Ikee, vendar je razlika v konceptu trgovine. V Ikeii stremijo k temu, da kupec kupi sicer poceni, vendar ČIMBOLJ kvalitetno in zato skrbijo, da so paketi brez pomanjkljivih kosov, medtem ko v naših Dipo in kletnih Lesnina centrih gledajo le na to, da prodajo, pa čeprav brez nosilcev, kablov, ipd. Boli njih, oni so prodali. Balkan.

Za blagajno je bila sicer prijazna prodajalka, ki je rekla, da mi ne more pomagati. Njena nadrejena – gospa Snežana pa je sukala učke, ko sem jaz – jasno – težila, naj mi pomagajo. Jutri bom poslala mail na upravo, kaj drugega pa ne vem, kaj naj naredim. ?

Vztrajaj! Ne morejo prodajat mačka v žaklju! Morajo ti dat novo–drugo luč!!!!!!!!!!!!!

Pojdi tja z računom, zahtevaj manjkajoči del in povej, da boš naredila prijavo na tržno inšpekcijo, če ti takoj ne dajo manjkajočega dela. Naj sukajo učke, naj se jim zasukajo…. to ni tvoj problem. Pošteno si plačala izdelek in želiš, da ga pač dobiš, kajne?

Kaj pa?

Ti to resno? Od oktobra se je z lučjo lahko zgodilo marsikaj. Reklamacije se rešuje takoj, ko se blago pregleda. V tem primeru pa se očitno ni. Žal.

Ti to resno? Od oktobra se je z lučjo lahko zgodilo marsikaj. Reklamacije se rešuje takoj, ko se blago pregleda. V tem primeru pa se očitno ni. Žal.[/quote]

Kljub temu, jaz bi jim naredila zgago. Ne morejo prodajat polovičnih izdelkov. Pika!
Zagrozi z inšepkcijo, časopisom…. Če so pametni, bodo zadevo uredili tako kot je prav.

Lepa beseda vedno lepomesto najde.

Jaz ne bi nič zgage delala in grozila, bi pa se lepo pogovorila in lepo prijazno poslalamail na upravo in razložila situacijo. Morda se jim pa še kje valja kaka svetilka, ki ji manjka kaj drugega in ti lahko od nje dajo nosilec.
Ampak, če vpiješ in groziš, se ne bo nihče potrudil in ti šel toliko na roko, da pogleda po kotih, če se kje slučajno najde svetilka, kot je tvoja, kaj šele, da bi zdaj iskali dobavljalca, pa proizvajalca, pa težili za tisti tvoj nosilec…

Roko na srce, od oktobra do danes je že pol leta. Niso oni krivi, da ti nisi pogledala, kaj si kupila.

Jaz sem pri njih kupila posteljo z jogijem. Ko smo jo sestavili smo ugotovili, da manjka tista okrasna letev, ki je pri glavi – nevem točno kako se ji reče, pač železni okras nad glavo v obliki polkroga. Sem klicala, da manjka in da sicer ni življenjskega pomena, ampak, da če spada zraven, jo vseeno želim imeti. Čez 2 dni se pripelje tovornjak, mi odloži na hof 2 veliki škatli, v eni je bila še ena postelja, v drugi pa okrasna leta. Na posteljo, ki sem jo že imela v spalnici sestavljeno pa je pozabil. Tako, da sem eno posteljo z jogijem dobila gratis. Očitno so nekaj zamučkali. No jaz se nisem razburjala, je še sestra prišla do zastonj postelje, sicer brez okrasne letve, ampak dobro ;-))) Tako, da jaz jih vedno pohvalim kako so dobrodušni.

Od oktobra…..saj nisi resna….jaz ti ne bi pomagala, glej kaj pa jaz vem kaj si ti delala med tem časom z izdelkom, vrača se na novo kupljene zadeve in ne pol leta stare zadeve…..tega trgovec ni dolžan narediti.

Ti kar sanjaj, z lepo besedo že dolgo ne dosežeš več nič. Ti povem iz izkušenj,bolj klečeplaziš, slabše prideš skozi.
In ti si ziher ena kvazi trgovka, po tvojem niso oni krivi, ker se ni prepričala kaj je v paketu. Povej mi kje piše, da kupuješ na lastno odgovornost, da se moraš prepričat, kaj so ti zapakirali, ker oni lahko prodajajo kar hočejo, magari stol z eno nogo namesto s s štirimi. No, saj, če nisi trgovka, potem si pa ogledalo naše družbe. Dokler boste taki ritolizniki, se v tej gnili državi ne bo nič spremenilo.

V NJEGOVEM interesu je, da zamenja.
Saj poznaš tisto: dober glas seže v deveto vas, slabši pa še dlje…

Kaj pa je razlika, da je luč ležala pri njej doma ali da bi se prašila pri njih v skladišču? En del je manjkal v vsakem primeru in zakaj bi šla to reklamirat, če ni res?

Poglej v zakon o varstvu potrošnikov glede roka za stvarno napako – ko izdelek nima lastnosti, ki zagotavljajo normalno uporabo. Ta luč je pač nima. Če bo poslovodkinja še zavijala z očmi, pa ji pošlji tržno inšpekcijo, mogoče bo v tem primeru naredila, kar je treba in prav.

Zakon pa pravi takole (in očitno bi ga moral prebrati še marsikdo, ne samo ta poslovodkinja):

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Oja, pa je razlika kje blago leži. Če v skladišču je eno, nekaj povsem drugega pa je, če je bila ona tako nemarna, da blaga ni pregledala takoj ob nakupu. V 6 mesecih doma se zgodi marsikaj.
A bi ti verjela na besedo? Jaz ne.

Če ima ona garancijo bo lahko morda še kaj naredila, če se bo sklicevala na stvarno napako pa ne. Menda ločiš ta pojma?

Ma ja, vedno mahate s temi predpisi, ste čisto neživljenjski.

Kaj boš zdaj po pol leta dokazoval neko ‘stvarno napako’ pri luči, kjer manjka en del, za katerega lahko trgovec (popolnoma upravičeno!) predvideva, da si ga sam izgubil? Dejte se smešit no.

Stvarno napako lahko toliko časa dokazuješ pri kakih strojih, računalnikih itd, kjer je očitno, da je že napaka v samem stroju recimo – ne pa da si izgubil en kos plastike:))

res, get real.

Motiš se.
Z lepo besedo se doseže veliko – vendar pa ne mešaj lepe besede in klečeplazenja.

Če govoriš vljudno in prijazno, to še ne pomeni da si slabič ali nekdo, ki ne upa zarjoveti, če je res potrebno.
Mešanje tega je v SLo žal zelo prisotno in ljudje so nemalokrat zelo presenečeni, ko se izkaže, da so slabo ocenili.

Ma ja, vedno mahate s temi predpisi, ste čisto neživljenjski.

Kaj boš zdaj po pol leta dokazoval neko ‘stvarno napako’ pri luči, kjer manjka en del, za katerega lahko trgovec (popolnoma upravičeno!) predvideva, da si ga sam izgubil? Dejte se smešit no.

Stvarno napako lahko toliko časa dokazuješ pri kakih strojih, računalnikih itd, kjer je očitno, da je že napaka v samem stroju recimo – ne pa da si izgubil en kos plastike:))

res, get real.[/quote]

Nič, get real. Kam pa je izginil nosilec? A je izpuhtel? Se mi zdi, da je povsem logično, da je bila lučka zapakirana, sicer bi nosilec pogrešili že prej.
In tudi, zakaj bi nekdo odpiral škatlo in preverjal dele v njej, če je ne misli montirat? Jaz je tudi nebi odpirala, pa marsikdo drug tudi ne.
In ravno zaradi takšnih napak obstaja zakon, ki stvarne napake priznava toliko časa.

Aja, še to. Ene pet let nazaj sem kupila v Lesnini majhno omarico in jo nesla domov. Ko sem jo začela sestavljati, so manjkali razni vijaki in ko sem šla tja po nove, ni bilo nobenih problemov. Precej je odvisno od trgovine. Tisti Rutarjevci so itak eni ci.gani.

Dolžni so zamenjati. Avtorica, javi, kaj si uredila. Sem nameravala pri njih kupiti kuhinjo, pa bom zdaj počakala, da poveš kako si rešila.
Se ne mislim zahebavat z njimi in manjkajočimi deli, če niso pripravljeni popraviti napak.

Ti kar sanjaj, z lepo besedo že dolgo ne dosežeš več nič. Ti povem iz izkušenj,bolj klečeplaziš, slabše prideš skozi.
In ti si ziher ena kvazi trgovka, po tvojem niso oni krivi, ker se ni prepričala kaj je v paketu. Povej mi kje piše, da kupuješ na lastno odgovornost, da se moraš prepričat, kaj so ti zapakirali, ker oni lahko prodajajo kar hočejo, magari stol z eno nogo namesto s s štirimi. No, saj, če nisi trgovka, potem si pa ogledalo naše družbe. Dokler boste taki ritolizniki, se v tej gnili državi ne bo nič spremenilo.[/quote]

preberi:

Če si prijazen in lepo kaj prosiš, še ne pomeni, da si ritoliznik. Ti očitno znaš samo riti lizat…

Ma ja, vedno mahate s temi predpisi, ste čisto neživljenjski.

Kaj boš zdaj po pol leta dokazoval neko ‘stvarno napako’ pri luči, kjer manjka en del, za katerega lahko trgovec (popolnoma upravičeno!) predvideva, da si ga sam izgubil? Dejte se smešit no.

Stvarno napako lahko toliko časa dokazuješ pri kakih strojih, računalnikih itd, kjer je očitno, da je že napaka v samem stroju recimo – ne pa da si izgubil en kos plastike:))

res, get real.[/quote]

Nič, get real. Kam pa je izginil nosilec? A je izpuhtel? Se mi zdi, da je povsem logično, da je bila lučka zapakirana, sicer bi nosilec pogrešili že prej.
In tudi, zakaj bi nekdo odpiral škatlo in preverjal dele v njej, če je ne misli montirat? Jaz je tudi nebi odpirala, pa marsikdo drug tudi ne.
In ravno zaradi takšnih napak obstaja zakon, ki stvarne napake priznava toliko časa.

Aja, še to. Ene pet let nazaj sem kupila v Lesnini majhno omarico in jo nesla domov. Ko sem jo začela sestavljati, so manjkali razni vijaki in ko sem šla tja po nove, ni bilo nobenih problemov. Precej je odvisno od trgovine. Tisti Rutarjevci so itak eni ci.gani.[/quote]

A si nepismena? Govorimo o STVARNI NAPAKI in o roku za pritožbo glede tega.

In ja, kupec je dolžan preveriti, če je s stvarjo vse ok, obstaja nek rok za reklamacije, menda celo samo 8 dni.

Ne pa pol leta, lepo vas prosim! Tudi trgovec ima pravice, ne samo vi.

pa nisem nobena trgovka, da se ne bo kako kokodajsanje s tem v zvezi začelo, samo imam malo pameti v glavi. Za razliko od enih tule, ki ste čisto nerazsodni in omejeni.

p.s. – Napake se dogajajo – razen če vi živite v pravljicah (saj, eni ste tako otročji, da zgleda da res) in mislite, da mora biti vse brezhibno. No, ni temu tako – ta da res, GET REAL. Lahko se zgodi, pri taki količni blaga, s katerim operirajo trgovci, da kje v kakem paketu kaj manjka, je kaj poškodovano, itd. Zato odrasel človek, ki zna funkcionirat, PRAVOČASNO PREVERI, kaj je kupil in jasno ima pravico zahtevat brezhiben izdelek – v nekem RAZUMNEM ROKU.

Samo ne po POL LETA, ker je rok predolg in trgovec resnično ne more vedeti, kaj se je zgodilo, prej sklepa, da si zadevo uničil sam. Trgovina pač ni odgovorna za vašo nesposobnost pogledat, kaj ste kupili.

Folk pa itak misli, da si je malodane celo trgovino kupil, ker je odštel nekaj evrov za en izdelek in se jim morajo zdaj vsi klanjat.

odgovorni ste do tega, kar kupite. Če nimate toliko odnosa, da pogledate v škatlo, če vse štima, imejte pač polomljen izdelek.

Zakon je jasen – rok za uveljavljanje stvarne napake je dve leti, napako moraš javiti v roku dveh mesecev, potem ko jo najdeš. Luč je stara pol leta, napaka je bila najdena pred kratkim … Vi lahko skačete v luft, kolikor hočete, namesto da bi bili veseli, da imamo takšne zakone, zagovarjate trgovca, ki noče zamenjati škart robe. Prav, ko boste vi kupili kaj, kar ne bo delalo, bodite lepo tiho in kupite novo, ostali se bomo sklicevali pa na zakon.

Nekateri odgovarjate, kot da sem si jaz ob jutranji kavi izmislila neke dvoletne roke in stvarne napake. Ali kaj uporabljate tisto, kar imate pod lobanjskimi kostmi, ali kar nekaj udrihate za brez veze ali ste sami nemara taki trgovci in ponudniki, da vas zanima samo kasiranje denarja, stranke si pa s potrošniškimi pravicami lahko samo rit obrišejo?

Pa kaj ti še vedno bluziš o rokih? Je treba si najprej malo pojme razčistit.
Kaka ‘stvarna napaka’ no. Bejba ni preverila, če so vsi kosi v škatli. To je njena malomarnost, ne pa ‘stvarna napaka’. Vsak drekec pekec pa pač ne morete spraviti pod to. Je treba malo zdrave pameti uporabiti. Stvarna napaka je, če bi imela luč napačno vezane žice na primer in sploh ne bi delovala.

To, da so pozabili en kos zraven dat pa pač ni ‘napaka’ izdelka.

džizs, kako ste eni zabiti.

ne da se mi več, škoda cajta še za tole. če je folk glup, je pač glup.

In ja, itak se boste razkokodajsale, da ‘teoretično’ je to stvarna napaka, ker luč ni ‘brezhibna’. Samo človek z normalno razvito inteligenco bo dojel, v čemu je point.

Odpri škatlo izdelka, ki si ga kupil, in preštej, če je vse not. Še osnovnošolci to razumejo.

kot rečeno, škoda še cajta. lp

New Report

Close