Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Švicarski ravnatelji za ukinitev domačih nalog, da bi zmanjšali razlike med učenci

Švicarski ravnatelji za ukinitev domačih nalog, da bi zmanjšali razlike med učenci

Gotovo bi se tudi pri nas večina strinjala.

Švicarski ravnatelji se zavzemajo za to, da bi odpravili domače naloge za učence, saj bi tako med drugim zmanjšali razlike med učenci.

Predsednik Združenja ravnateljev nemško govoreče Švice (VSLCH) Bernard Gretsch je za tednik Schweiz am Sonntag dejal, da bi z ukinitvijo domačih nalog otrokom zagotovili bolj enake možnosti. Otroci, katerih starši delajo ali so slabše izobraženi, se namreč doma nimajo na koga obrniti. “To ogroža razvoj učencev in omogoča povečevanje razmaka do najboljših v razredu,” je poudaril Gretsch.

Podpredsednica VSLCH-ja Lisa Lehner je opozorila na nemir, ki ga naloge vnašajo v družine. “Vse pogosteje me kličejo obupani matere in očetje, ki se prepirajo s svojimi otroki,” je povedala. Skoraj vedno je tema prepira ista – domače naloge. Starši nimajo več dovolj časa, da bi s svojim naraščajem pregledali učno snov na način, ki bi zadovoljil obe strani, je dejala.

Doslej so sicer vsi poskusi, da bi v Švici odpravili domače naloge, klavrno propadli. Kanton Schwyz je leta 1993 sicer sprejel tako potezo, a jo je čez štiri leta znova umaknil.

naj manj bistrim v šoli pomagajo

Niso samo domače naloge krive. Razpon IQ, če gledaš nekje v Afriki je od 60, pa do genijev nekje do 180. Tisti IQ 60, temu so pa že orangutani blizu….

Žal, taka je resnica. Eni so res geniji, si vse zapomnijo… evolucija pač…. eni z daljnega juga Afrike… nič večji IQ kot 60 so jim izmerili.

Sedaj se gremo pa očitno diskriminacijo. Češ, če se eni ne morejo učiti, potem se nihče ne sme…. pač v to smer. To je diskriminacija, samo zato, ker si pametneješi od drugih.

nova
Uredništvo priporoča

Po eni strani zelo lepa ideja, zaradi katere bi bil pouk tudi učiteljem veliko prijetnejši, ampak ta socialistični pristop povzroči, da nihče ni ekstremno dober, kar za razvoj človeštva ni najboljše. Kaj pa vem… me zanima, kako se bo obneslo, če se za to odločijo.

Se strinjam.
Tega prilagajanja bo vedno več,tujci,azilanti,begunci,migranti,na koncu bo dovoj sama prisotnost v šolah.

Sem vse šole naredil v socialzmu in smo vedno imeli domače naloge, tako da ta pristop prav gotovo ni socialističen, pa tudi trenutna Švica ni kakšen otok socialzma, tako da res ne vem, od kod ti povsem zgrešena ideja, da je ta pristop socialističen. Verjetno si še zelo mlada in poznaš socializem samo iz pripovedovanja raznih janšistov iz Jajca.

Sem vse šole naredil v socialzmu in smo vedno imeli domače naloge, tako da ta pristop prav gotovo ni socialističen, pa tudi trenutna Švica ni kakšen otok socialzma, tako da res ne vem, od kod ti povsem zgrešena ideja, da je ta pristop socialističen. Verjetno si še zelo mlada in poznaš socializem samo iz pripovedovanja raznih janšistov iz Jajca.[/quote]

Ne mislim, da je pristop plod socializma; je pa definitivno socialistične narave – kot kakšna uravnilovka, da se izniči razlike med učenci, ki jih prinese okolje. Zadnja poved je neumestna, ker nisem izraza socialističen uporabila slabšalno – če ste pozorno prebrali mojo objavo bi morali to videti, saj sem jo že začela s tem, da gre za zelo lepo idejo.

Strinjam se s švicarskim ravnateljem.

Sem vse šole naredil v socialzmu in smo vedno imeli domače naloge, tako da ta pristop prav gotovo ni socialističen, pa tudi trenutna Švica ni kakšen otok socialzma, tako da res ne vem, od kod ti povsem zgrešena ideja, da je ta pristop socialističen. Verjetno si še zelo mlada in poznaš socializem samo iz pripovedovanja raznih janšistov iz Jajca.[/quote]

Ne mislim, da je pristop plod socializma; je pa definitivno socialistične narave – kot kakšna uravnilovka, da se izniči razlike med učenci, ki jih prinese okolje. Zadnja poved je neumestna, ker nisem izraza socialističen uporabila slabšalno – če ste pozorno prebrali mojo objavo bi morali to videti, saj sem jo že začela s tem, da gre za zelo lepo idejo.[/quote]
Nobene take uravnilovke v socializmu ni bilo.

Saj ukinitev nalog ne bo zmanjšalo razlike med učenci, verjetno jo bo še povečalo.

Se strinjam. Imam del. cad 6.40, na mesec sem prosta 4 dni. vsaj 20 dni delam popoldan od 13. do 19.40. Do sluzbe imam 1 h. Lani, ko sem imela drugosolko, jo bile naloge velika tezava. V prvem jih ni bilo toliko, tezave pa sem vseeno imela. Zvecer je preutrujena, da bi delala nalogo. pred solo ptem na hitro pogledava torbico.

… ideja kot taka niti ni nova. Sistem je tak, da tega ne omogoča. Bistvo šole bi moralo biti, da se dopoldne (ali pa recimo tja nekje do tretje ure) – preživeto v šoli – porabi izključno samo za pridobivanje znanja in novih spretnosti, popoldan bi moral biti pa za družino in dodatne zadeve – po želji pač. Seveda bi bilo to mogoče, vendar ne ob obstoječem sistemu, kjer se otroci naposlušajo predavanj, so le redko aktivni in jim potem ostane vse za popoldan.

Predavanj? Sej ne predavamo otrokom O_o Vsaj upam, da ne…

Predavanj? Sej ne predavamo otrokom O_o Vsaj upam, da ne…[/quote]

… pa bi temu sistemu rekli drugače?

Meni tole čisto nič ne diši.
Imam občutek, da je vladajočim vedno bolj v interesu, da je raja butasta in nerazgledana.
Še verouk v šole, pa bomo tam, kjer smo bili pred drugo svetovno vojno.

Kje pa je otrok, kot i delaš popoldan in zakaj ne naredi domače naloge sam?
V šoli menda pregledajo naloge in drugošolec bi moral slediti temu, če je nalogo naredil prav ali naobe!

Sem 40+, kar nekaj generacij pred mano in za mano je naredilo celo OŠ, SŠ in marsikdo tudi faks, pa smo imeli v OŠ in SŠ obvezne domače naloge, ki smo jih delali sami brez staršev! Si morete misliti, da smo vsi preživeli in nismo bili vsi geniji?!
Imam tri sinove, dva na faksu, en v SŠ, pa nisem z vsemi tremi skupaj sedela tri ure za mizo zaradi šole!
Zresnite se malo!

Ideja je totalni debilizem in zgolj potuha “manj sposobnim” oz. naj raje rečem lenim. Ja, dame in gospodje, lenim. Nobenemu ni bila pamet podarjena in vsak zdrav posameznik že ima enake možnosti da se izkaže v tem sistemu ki je enak za vse. Za take ki imajo resne težave pa obstajajo posebni izobraževalni zavodi.

Lepo vas prosim, s to politično korektnostjo je sedaj šlo predaleč. Koliko časa pa vzame domača naloga roko na srce, če se jo resno vzame. Že sedaj vsi jamrajo kako pomladek nima delovnih navad, kaj bo šele s tem. In domače naloge niso popolnoma nič krive da se nekaterim ne ljubi naučiti snov. Sedaj imamo mogoče res na eni strani osebe ki z delom domačih nalog dosegajo odlične rezultate na drugi strani pa tiste ki jih samo prepišejo potem pa tragedija ko ocena ni primerljiva. Ukinite domače naloge in na koncu bodo tudi tisti, ki so voljni učenja nasankali zaradi pomanjkanja znanja (no saj bi se nekateri celo znašli po svoje-izbrskali kakšne vadnice pa mate spet razlike). Vsi bodo imeli zanič znanje ampak bodo pa enako zabiti. Odličen presežek logike, če jaz ne morem, tudi drugi ne smejo. (sarkazem)

Mislim da pozabljate kaj je sploh namen domače naloge.
Domača naloga je ključen del dokončnega osvajanja pred kratkim obravnavane snovi. Namen le te je, da učenec doma sam razišče obravnavano snov s pomočjo literature in reši problem. Znanje tako utrdi s ponovitvijo snovi in s praktično izvedbo.

Pregovor katerega si velja zapomniti:
-Če boš samo slišal, boš pozabil
-Če boš videl si boš zapomnil
-Če boš naredil, boš pa znal

Čakam da se kakšna moderna hiperaktivna mamica spotakne ob dejstva…

Predavanj? Sej ne predavamo otrokom O_o Vsaj upam, da ne…[/quote]

… pa bi temu sistemu rekli drugače?[/quote]

Po mojih (sicer omejenih) izkušnjah se vsaj v OŠ sistemu več ne more reči predavanje. Mogoče sem hospitirala pri 4 učiteljih, ki so še vedno vsaj približno predavali, pa še to je bla bolj Sokratova metoda kot pravo predavanje in je bila tudi vsebina učne ure taka, da je bilo skoraj treba (šlo je za zgodovino, fiziko, biologijo in slovenščino – književnost).

Naj se v šoli naredi vse, četudi bi šola trajala kakšno uro več. Doma pa naj bo čas za domača opravila.
Odrasli ljudje tudi niso najbolj srečni ko si nosijo delo iz službe domov,četudi ga je samo za pol ure. Priznajmo, da imam vsakdo rad ločeno službeno in privat življenje.

Domače naloge niso potrebne le za utrditev in ponavljanje snovi. So tudi metoda s katero se otroci naučijo, da nekaj morajo narediti, čeprav jim ni všeč, saj je življenje sestavljeno iz takšnih situacij.
NIKOLI nisem delala naloge s svojimi otroci in ne vem, če so skupaj doslej 10 krat bili brez. (3. triada in SŠ). Le pridem v sobo in vprašam, a so naloge narejene? V 8. razredu otroka ne boš naučil, da sam piše nalogo, če si prvih sedem sedel zraven. In začne se že v prvem razredu,
Je pa potrebno tudi imeti normalno razredničarko. Mi smo imeli pri najstarejšem otroku “cuker”, ki je govoril – če želiš naredi nalogo, če pa ne ti ni treba- ?! Sem šla v šolo in rekla, meni se tudi ne da hodit v službo, kuhat, likat in pospravljat, pa moram naredit.To je otrokova dolžnost. In sem bila najhujša mati na svetu… Mogoče,
Vem pa, da je tej “razredničarki” moj otrok bil le služba in se z njim ukvarjala le do 12.30, jaz ga bom imela celo življenje in ga moram naučiti, da se dolžnosti izpolnjujejo.
Tudi sama sem učiteljsko dete. Če mi kaj ni šlo sem vprašala in pomoč mame je bila – na xy polici imaš xy knjigo, vzemi in preberi. Ob priliki sem vprašala, naj mi nekaj razloži iz svojega predmeta, pa mi je rekla imaš učiteljico in jo vprašaj. In sem. Moje ocene, spričevala in diplomi sta izključno moje delo, ne mojih staršev. To pričakujem tudi od svojih otrok.
O novodobnih smernicah, ki so zrasle na zeljniku socialnih delavk in sociologov, pa raje ne.

Bravo.

Kako pa, da na Finskem nimajo domačih nalog, pa so med najbolj uspešnimi?


Kar težko verjamem, da je tole res. Če pa je, je katastrofa. Kako se bo sodobni blokovski otrok naučil delati karkoli, če mu še naloge vzamejo?

Kako pa, da na Finskem nimajo domačih nalog, pa so med najbolj uspešnimi?[/quote]

Imajo, imajo!
Tudi za čez vikend :)!
Ne verjemi vsega, kar piše na internetu – ko nekdo pametuje, ne da bi se podrobno seznanil s programom.

New Report

Close