astronomske cene nemških rabljenih avtov glede na letnik, opremo in motor
Zakaj so nekatere cene avtov na avto netu več kot recimo pred enim letom za isti avto in isti letnik.
pa niti ne tako star avto da bi bil oldtaimer ampak 13 let staro približno.
govori se za nemške avte.
ne razumem nekaj, ali lastniki audijev mislijo, da prodajajo zlato v plehu a kaj da so cene tako astronomske, da kar bukovo gledaš, če prav vidiš ceno.
a se vam zdi normalno za 12 let star avto skorej 4.000eur ? očitno ja…[/quote]
Pomešal si jabolka in hruške.12 let star avto ,ki je bil nov 50 tisoč eur,je komot vredwn 4000 pri teh letih.A veš,da soliden bmw petica stane okrog 80 tisoč eur in deset let star ne bo 500 eur.Druga zadeva.Audi,bmw,mercedes in mogoče še kaj nima primerjave z raznimi korejskimi,francoskimi in podobno.Poglej si staro laguno,ki razpada po desetih letih a audi a4 20 let še kot šus.Tak,da rabljeni so relativno prepoceni.V Nemčiji je bmw petica stara 4 leta okrog 18 tisoč eur.nova 80.A ni to dosti ceneje?
a se vam zdi normalno za 12 let star avto skorej 4.000eur ? očitno ja…[/quote]
Pomešal si jabolka in hruške.12 let star avto ,ki je bil nov 50 tisoč eur,je komot vredwn 4000 pri teh letih.A veš,da soliden bmw petica stane okrog 80 tisoč eur in deset let star ne bo 500 eur.Druga zadeva.Audi,bmw,mercedes in mogoče še kaj nima primerjave z raznimi korejskimi,francoskimi in podobno.Poglej si staro laguno,ki razpada po desetih letih a audi a4 20 let še kot šus.Tak,da rabljeni so relativno prepoceni.V Nemčiji je bmw petica stara 4 leta okrog 18 tisoč eur.nova 80.A ni to dosti ceneje?[/quote]
no audi ali bmw nekega srednjega razreda ni 50.000eur ampak malo čez 30.000eur neka osnova, ali je vseeno vreden po 12 letih potem 4.000eur
Ne kupujem “nemških” avtomobilov, ki so sestavljeni iz kitajskih delov, tako kot vsi Fiati in Renaulti, in nimam teh problemov, za norce pa ni limitov. Sem še kar pri denarju, ampak mi je vseeno škoda nekaj tisočakov za dvanajst let star zguncan pleh, ki ima na grbi 400 000 kilometrov, ne glede na to, kaj števec kaže. Da ne govorimo o tem, kdo vse je že v vseh teh letih drkal, scal in kozlal v kabini.
nekaj me moti, (nemški avto sestavljeni iz kitajskih delov??)
ne vem, če je to ravno res…[/quote]
Ne samo iz kitajskih, ampak iz delov, ki prihajajo iz celega sveta. Kitajski se samo tako reče, ker bolje zveni. Kateri dobavitelj je že ustavil volkswagnovo proizvodnjo?[/quote]
ne spremljem tega tok.
ne vem kateri dobavitelj je ustavil volkswagen proizvodnjo.
dobro no deli res izhajajo iz celega sveta tudi iz slovenije.
audi, bmw, volkswagen… delajo tudi na kitajskem po nemških kvalitetnih predpisih, tako da niso narejeni kot tapravi kitajski avti.
tudi če je kaj narejeno na kitajskem ali katerikoli drugi državi imajo predpisan visok standart kakovosti, kjer koli na svetu.
tudi indija izdeluje nemške avte in je tako kvalitetno kot iz Evrope ali pa še bolše
Ne samo iz kitajskih, ampak iz delov, ki prihajajo iz celega sveta. Kitajski se samo tako reče, ker bolje zveni. Kateri dobavitelj je že ustavil volkswagnovo proizvodnjo?[/quote]
ne spremljem tega tok.
ne vem kateri dobavitelj je ustavil volkswagen proizvodnjo.
dobro no deli res izhajajo iz celega sveta tudi iz slovenije.
audi, bmw, volkswagen… delajo tudi na kitajskem po nemških kvalitetnih predpisih, tako da niso narejeni kot tapravi kitajski avti.
tudi če je kaj narejeno na kitajskem ali katerikoli drugi državi imajo predpisan visok standart kakovosti, kjer koli na svetu.
tudi indija izdeluje nemške avte in je tako kvalitetno kot iz Evrope ali pa še bolše[/quote]
ker jim pač nemčija dobavlja material se mi zdi.
V neki angleški oddaji so naredili tak preizkus. Iz rabljenih avtomobilov (višjega cenovnega razreda) so pobrali vzorce s sedežev in drugih mest v kabinah in jih poslali na analizo. Našli so sledove sperme, krvi, dreka (človeškega in pasjega), urina in vsega mogočega. Morda bi kazalo tudi to imeti v mislih, ko ocenjujete vrednost rabljenih avtomobilov, čeprav nemških.
Pomešal si jabolka in hruške.12 let star avto ,ki je bil nov 50 tisoč eur,je komot vredwn 4000 pri teh letih.A veš,da soliden bmw petica stane okrog 80 tisoč eur in deset let star ne bo 500 eur.Druga zadeva.Audi,bmw,mercedes in mogoče še kaj nima primerjave z raznimi korejskimi,francoskimi in podobno.Poglej si staro laguno,ki razpada po desetih letih a audi a4 20 let še kot šus.Tak,da rabljeni so relativno prepoceni.V Nemčiji je bmw petica stara 4 leta okrog 18 tisoč eur.nova 80.A ni to dosti ceneje?[/quote]
no audi ali bmw nekega srednjega razreda ni 50.000eur ampak malo čez 30.000eur neka osnova, ali je vseeno vreden po 12 letih potem 4.000eur[/quote]
Bmw petica z 3.0motorjem stane okrog 80 tisočakov solidno opremljen.30 tisoč eur avti niso isto.Tukaj prištevamo pasate ali malo bolje opremljenw golfe ki niso srednji razred.audi a 6 z normalnim motorjem in avtomatiko je tudi čez 50 tisočakov.Je pa ogromna razlika tak adi star 12 let ali kakšen škripajoči francozek.Za tovrstne avte ni 400 tisoč veliko.Imel sem opravka na enem bmw servisu.Imeli so na servisu najmanj pet vozil in nobeden ni bil izpod 600 tisoč in vsi so bili solidni avti.Nekateri mešate avto razrede in motorje.Ne moreš primerjat 1,9 motorja z 3.0 ali celo več.
Ne samo iz kitajskih, ampak iz delov, ki prihajajo iz celega sveta. Kitajski se samo tako reče, ker bolje zveni. Kateri dobavitelj je že ustavil volkswagnovo proizvodnjo?[/quote]
ne spremljem tega tok.
ne vem kateri dobavitelj je ustavil volkswagen proizvodnjo.
dobro no deli res izhajajo iz celega sveta tudi iz slovenije.
audi, bmw, volkswagen… delajo tudi na kitajskem po nemških kvalitetnih predpisih, tako da niso narejeni kot tapravi kitajski avti.
tudi če je kaj narejeno na kitajskem ali katerikoli drugi državi imajo predpisan visok standart kakovosti, kjer koli na svetu.
tudi indija izdeluje nemške avte in je tako kvalitetno kot iz Evrope ali pa še bolše[/quote]
Dobavitelji, ki delajo za nemške avtomobilske korporacije, delajo hkrati tudi za druge. Standardi so isti. Ne rečejo, da bodo za Volkswagen delali kvalitetno, za Fiat bodo pa kar eni pijančki delali, kakor se jim zljubi.
no audi ali bmw nekega srednjega razreda ni 50.000eur ampak malo čez 30.000eur neka osnova, ali je vseeno vreden po 12 letih potem 4.000eur[/quote]
Bmw petica z 3.0motorjem stane okrog 80 tisočakov solidno opremljen.30 tisoč eur avti niso isto.Tukaj prištevamo pasate ali malo bolje opremljenw golfe ki niso srednji razred.audi a 6 z normalnim motorjem in avtomatiko je tudi čez 50 tisočakov.Je pa ogromna razlika tak adi star 12 let ali kakšen škripajoči francozek.Za tovrstne avte ni 400 tisoč veliko.Imel sem opravka na enem bmw servisu.Imeli so na servisu najmanj pet vozil in nobeden ni bil izpod 600 tisoč in vsi so bili solidni avti.Nekateri mešate avto razrede in motorje.Ne moreš primerjat 1,9 motorja z 3.0 ali celo več.[/quote]
kaj pa če se govori o bencinskem motorju avto star 12 let in skorej 4.000eur 1.6 bencin ali 2.0 bencin
brez 4×4 in neke ful velike opreme, samo malo več elektronike podvozja kot je progrma stabilnosti, regulacija koles it drugo podobno.
Tole vse ti počneš v avtomobilu. Čudak, ne bi te rad spoznal.[/quote]
Dejnodej, ne zatiskaj si no oči. V službenih vozilih, ki jih podjetja jemljejo na operativni lizing, se marsikaj dogaja – tudi zaposleni med seboj, za stolčke in položajčke, širjenje nog tudi v vozilih nemških znamk :P, predvsem v firmah, ki tržijo turizem ( slovenski hoteli na obali in v toplicah) in poslovni turizem ( kongresi, seminarji, ipd)….
ne spremljem tega tok.
ne vem kateri dobavitelj je ustavil volkswagen proizvodnjo.
dobro no deli res izhajajo iz celega sveta tudi iz slovenije.
audi, bmw, volkswagen… delajo tudi na kitajskem po nemških kvalitetnih predpisih, tako da niso narejeni kot tapravi kitajski avti.
tudi če je kaj narejeno na kitajskem ali katerikoli drugi državi imajo predpisan visok standart kakovosti, kjer koli na svetu.
tudi indija izdeluje nemške avte in je tako kvalitetno kot iz Evrope ali pa še bolše[/quote]
Dobavitelji, ki delajo za nemške avtomobilske korporacije, delajo hkrati tudi za druge. Standardi so isti. Ne rečejo, da bodo za Volkswagen delali kvalitetno, za Fiat bodo pa kar eni pijančki delali, kakor se jim zljubi.[/quote]
nimaš prav veliko prav, nemški avti imajo veliko boljšo kvaliteto izdelave in drugo
ne moreš primerjat pa dajat vse avte v isti koš, kar niti približni ni res.
Bmw petica z 3.0motorjem stane okrog 80 tisočakov solidno opremljen.30 tisoč eur avti niso isto.Tukaj prištevamo pasate ali malo bolje opremljenw golfe ki niso srednji razred.audi a 6 z normalnim motorjem in avtomatiko je tudi čez 50 tisočakov.Je pa ogromna razlika tak adi star 12 let ali kakšen škripajoči francozek.Za tovrstne avte ni 400 tisoč veliko.Imel sem opravka na enem bmw servisu.Imeli so na servisu najmanj pet vozil in nobeden ni bil izpod 600 tisoč in vsi so bili solidni avti.Nekateri mešate avto razrede in motorje.Ne moreš primerjat 1,9 motorja z 3.0 ali celo več.[/quote]
kaj pa če se govori o bencinskem motorju avto star 12 let in skorej 4.000eur 1.6 bencin ali 2.0 bencin
brez 4×4 in neke ful velike opreme, samo malo več elektronike podvozja kot je progrma stabilnosti, regulacija koles it drugo podobno.[/quote]
Noben 1,6 bencinar nižjega razreda ne stane 4000 eur pa naj bo ameriški ali nemški.Je pa res ,da na avtonet lahko budala napiše tudi 10 tisoč pa ničod prodaje.
Realne cene.Bmw 520 ali 530d letnik 2006 ima ceno okrog 6000 eur jurja gor dol.To je deset let star avto visokega razreda.pa si računaj avtor koliko velja 1,6 farejcek.
kaj pa če se govori o bencinskem motorju avto star 12 let in skorej 4.000eur 1.6 bencin ali 2.0 bencin
brez 4×4 in neke ful velike opreme, samo malo več elektronike podvozja kot je progrma stabilnosti, regulacija koles it drugo podobno.[/quote]
Noben 1,6 bencinar nižjega razreda ne stane 4000 eur pa naj bo ameriški ali nemški.Je pa res ,da na avtonet lahko budala napiše tudi 10 tisoč pa ničod prodaje.
Realne cene.Bmw 520 ali 530d letnik 2006 ima ceno okrog 6000 eur jurja gor dol.To je deset let star avto visokega razreda.pa si računaj avtor koliko velja 1,6 farejcek.[/quote]
no a je normalno za 1.6 motor letnik 2004, avto star 12 let 3.650eur skorej 4.000eur.
so nekateri že spraševali in avtu ne zniža ceno ker hoče imeti za njega 3.600eur in nič posebnega, za povrhu ima še malo prask.
in to še ni vse letnik 2002 bencin je celo 3.800eur.
dajte povedat a je to normalno, pa naj bo 100x nemški
Recimo 10 do 15 let star audi šestica,še vedno všečen in dober avto,bmw prav tako.Ampak ko vidim 15 let starega pežoja ali renoja,kaj šele korejske škatle ,takrat vidim razliko v dizajnu.Nemška vozila so še vedno lepa.In seveda veliko italijanskih.
Moraš gledati znamko katere modeli so po petnajstih letih še lepi in dobri avti in potem kupiš njihovo vozilo.Ne mislim 15 let staro lahko novo ,si pa siguren,da bo vsaj 10 let normalen avto.
Ko gledam 10 let star hyundai,to je grsa škatla kot hudič.
Noben 1,6 bencinar nižjega razreda ne stane 4000 eur pa naj bo ameriški ali nemški.Je pa res ,da na avtonet lahko budala napiše tudi 10 tisoč pa ničod prodaje.
Realne cene.Bmw 520 ali 530d letnik 2006 ima ceno okrog 6000 eur jurja gor dol.To je deset let star avto visokega razreda.pa si računaj avtor koliko velja 1,6 farejcek.[/quote]
no a je normalno za 1.6 motor letnik 2004, avto star 12 let 3.650eur skorej 4.000eur.
so nekateri že spraševali in avtu ne zniža ceno ker hoče imeti za njega 3.600eur in nič posebnega, za povrhu ima še malo prask.
in to še ni vse letnik 2002 bencin je celo 3.800eur.
dajte povedat a je to normalno, pa naj bo 100x nemški[/quote]
Za to ceno ga ne bo prodal.Samo tepec bi dal toliko denarja.2002 NI 12 LET STAR AMPAK 14
Ne vem ,če je bmw petica f 10 lih dizajn brez domišljije.Malo se razglej po netu.najgrši so pa francoski enoprostorci in citroen ksara,prvo mesto grdote ima fiat z tistim šestsedežnim hehe.
Tud audi ni tako grd kot ti misliš,da o mercedesih ne izgubljam besed.
Imel sem vse razne francoske in italijanske kante in vem o čem govorim.Skratka ni ga čez švabo ampak ne vw in opel temveč boljše znamke
Od nemcev mi je najgrši pasat jajac tisti pred letnikom 2005.Grše limuzine se težko vidijo.